FAQ

[rescue_toggle title=”Nie mogę się zalogować”]Jeżeli nie możesz się zalogować upewnij się, że wpisywana nazwa użytkownika i hasło są wpisywane poprawnie. Zwróć uwagę na wielkie, małe litery i polskie znaki. Jeżeli nadal nie udało Ci się zalogować, skontaktuj się z nami : kontakt@metkabaletka.pl a z pewnością Ci pomożemy :).[/rescue_toggle]

[rescue_toggle title=”Płatność za zamówienie”]Dostępne formy płatności to : przelew bankowy, płatność na Poczcie, karta kredytowa/płatnicza, konto PayPal.

Wszystkie szczegóły dotyczące finalizacji transakcji zostaną automatycznie wysłane na Twój adres e-mail. W przypadku gdybyś nie otrzymał wiadomości należy dokonać płatności na konto :

VOI sp. z o.o.

ul.Internetowa 45
03-290 Warszawa

nr. konta mbank
75114020040000360275666220

Prosimy o wypełnienie pola TYTUŁEM : nr zamówienia lub nr przedmiotu, nazwa przedmiotu, nick

Przelewy z zagranicy:

Numer IBAN metkaBALETKA:
PL75114020040000360275666220

Przy dokonywaniu przelewu należy podać kod banku (kod SWIFT/PIK):
mbank

Dane do przelewu:
VOI sp. z o.o.
ul. Internetowa 45
03-290 Warszawa

UWAGA! Na podstawie Tabeli Opłat i Prowizji naszego banku mbank, kwota każdego przelewu z zagranicy pomniejszana jest o opłatę manipulacyjną w wysokości:

– 11zł dla przelewów innych niż SEPA.
– 5zł dla przelewów SEPA (przelew zlecony w walucie EURO i z państwa należącego do SEPA).

Dokonując przelewu z zagranicy prosimy doliczyć odpowiednią kwotę(powyżej) do kwoty zakupów.[/rescue_toggle]

[rescue_toggle title=”Księgowanie wpłat”]Dokonanie płatności za zamówienie nie oznacza, że wpłata trafi na nasze konto w tym samym momencie. W przypadku płatności kartą kredytową / płatniczą lub poprzez konto PayPal, wpłata dociera do nas zazwyczaj w przeciągu 15min a zamówienia przekazujemy do realizacji niemal natychmiast (oprócz dni wolnych). W przypadku płatności na konto bankowe wpłata księgowana jest zgodnie z harmonogramem tzw. sesji międzybankowych – ELIXIR. Każdy bank dokonuje rozliczeń o różnych porach dnia, dlatego wpłata może być księgowana na naszym koncie z niewielkim opóźnieniem.[/rescue_toggle]

[rescue_toggle title=”Bezpieczeństwo transakcji”]Firma VOI sp. z o.o., jako administrator danych, dba o bezpieczeństwo udostępnionych naszej firmie danych. Dane te są szczególnie chronione i zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych. Dzięki aktywnemu udziałowi metkaBALETKA w przebiegu transakcji zarówno Kupujący jak i Sprzedający mogą liczyć na bezpieczeństwo i należyte wykonanie transakcji. W ten sposób obie strony transakcji znacznie ograniczają ryzyko nie wykonania umowy kupna – sprzedaży.[/rescue_toggle]

[rescue_toggle title=”Zapomniałem hasło”]Aby zresetować swoje hasło wystarczy skorzystać z funkcji przypominania hasła. Podaj swoją nazwę użytkownika lub adres e-mail podany przy rejestracji. Nie wypełniaj obu pól jednocześnie.[/rescue_toggle]

[rescue_toggle title=”Co robić w razie problemów”]metkaBALETKA została stworzona dla lepszej komunikacji projektantów z nabywcami. Dlatego też staramy się aby korzystanie z naszej witryny było jak najbardziej przyjazne dla obu stron. W razie jakichkolwiek problemów i sugestii jesteśmy do dyspozycji pod adresem kontakt@metkabaletka.pl.[/rescue_toggle]

[rescue_toggle title=”Gdzie mogę umieścić komentarz do zamówienia”]Dodatkowe uwagi odnośnie zamówienia możesz umieścić w ostatnim kroku przed przejściem do strony płatności.[/rescue_toggle]

[rescue_toggle title=”Czy mogę zamówić produkty szyte na wymiar?”]Niektórzy projektanci współpracujący z metkaBALETKA umożliwiają uszycie zamawianych produktów na wymiar. Jeśli chcesz zamówić taki produkt najpierw skontaktuj się z nami przy pomocy formularza kontaktowego wybierając odpowiedniego projektanta oraz interesujący Cię produkt. Po potwierdzeniu takiej możliwości poinformujemy Cię jak złożyć zamówienie. Pamiętaj, że w przypadku produktów wykonywanych na zamówienie, nie ma możliwości zwrotu, lub wymiany.[/rescue_toggle]

[rescue_toggle title=”Nie mogę załadować zdjęcia do produktu. Jak mogę rozwiązać ten problem?”]Sprawdź, czy plik który chcesz załadować ma odpowiedni format. Możliwe jest wgrywanie tylko plików .jpg, .gif oraz .png. Inną przyczyną mogą być ustawienia firewalla, który może blokować połączenie z serwisem metkaBALETKA.[/rescue_toggle]