Nowy Rok Nowe Wyzwania postanowienia noworoczne

Nowy Rok Nowe Wyzwania postanowienia noworoczne

Nowy Rok Nowe Wyzwania postanowienia noworoczne

Zapewne wszystkie postanowienia noworoczne zakładają większą dbałość o zdrowie, a co za tym idzie – sylwetkę i siłę! Szczególnie dla Was – tancerzy. Dlatego właśnie dziś, właśnie z początkiem Nowego Roku podaję Wam kilka rad, które pomogą zmienić bądź nieco zmodyfikować dotychczasowy tryb żywienia, by stawał się z co raz lepszy.

  1. Pamiętajcie o I śniadaniu, złożonym z wysokiej jakości białka: jajek, chudej naturalnej wędliny i tłuszczowym dodatku: avocado, olejach roślinnych tłoczonych na zimno, ziarnach, orzechach, czy pestkach.
  2. II śniadanie to węglowodany proste czyli na przykład owoce sezonowe lub suszone.
  3. Lunch złożony z zupy warzywnej na wywarze z chudego mięsa lub wegetariańskim.
  4. Podwieczorek – jogurt naturalny, kefir, maślanka bądź twarożek z bogactwem warzyw i przypraw lub smoothie warzywno-owocowe.
  5. Kolacja, złożona z sałat, świeżych warzyw, niewielkiej ilości tłuszczu roślinnego.

Są to bardzo podstawowe zasady, ale jeśli tylko takie wdrożycie, będą Wam one pomocne bardziej niż myślicie.

Powodzenia!

Może zainteresuje Cię też...