Dancer! Rozgrzej sie na zimę!

GET HOT BLOG MILENA NOSEK

Dancer! Rozgrzej sie na zimę!

ROZGRZEJ SIE GET HOT BLOG MILENA NOSEK

Dancer! Rozgrzej sie na zimę! Zapewne niejednokrotnie słyszeliście o tym, że zimą należy więcej jeść. Organizm walczy z zimnem, inną wilgotnością powietrza, małą ilością oświetlenia. Natomiast czynniki te, nie obligują nas do tego, by jeść więcej…tylko inaczej.

Z pewnością należy zadbać o trzy ciepłe posiłki w ciągu dnia, co sprawi, że będziemy mieć odczucie bardziej rozgrzanego organizmu i Rozgrzej sie będzie bardziej odczuwalne, a i zmarznąć nie będzie mu tak łatwo.

Co zrobić, żeby organizm czuł „Rozgrzej się”?

Obowiązkowo 4 kubki różnych płynów: naparów ziołowych, herbaty (oprócz zielonej, która wychładza) i wody z przyprawami. Dobrym rozwiązaniem na rozgrzanie jest także kawa zbożowa z „mlekiem” roślinnym lub kakao naturalne z przyprawami.

Poniżej lista produktów, które niestety nie są zalecane zimą, poza cukrem, który nie jest zalecany w ogóle 😉 , a inne ze względu na swoje właściwości obkurczające naczynia krwionośne, czyli nierozgrzewające:

*pestki dyni, wieprzowina, sól, biały cukier, banany, melon, grejpfrut, morwa, gruszka, arbuz, fasola mung, wodorosty, proso, jęczmień, biały ryż, kraby, jaja kurze (zatem 4 w tygodniu będzie wystarczające)

Reszta produktów jest neutralna lub rozgrzewająca, także eliminując z menu powyższe i stosując wspomniane zasady, będzie Wam cieplej i akcja „Dancer! Rozgrzej sie na zimę!” zadziała!!! Nie zapominajcie także o bogactwie przypraw: kardamonie, papryce, sumaku, ziołach, imbirze i kurkumie!

Cudownej zimy!

 

ROZGRZEJ SIE GET HOT BLOG MILENA NOSEK

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.