Co w teczkę na wycieczkę?

Wakacje to czas wyjazdów na obozy taneczne, praktyki i warsztaty. Wówczas zmienia się plan dnia, a co za tym idzie – tryb żywienia. Określone pory posiłków (zazwyczaj 3 posiłki) i czasami utrudniona dostępność do sklepów. Poniżej znajdziecie listę produktów, które można ze sobą zabrać w ramach prowiantu, aby uniknąć głodu, niezadowolenia i w szczególności – zakupów niewskazanych łakoci 😉

  • wafle kukurydziane z kaszą jaglaną i pieprzem (Good Food)
  • wafle ryżowe z amarantusem (Sante)
  • chrupki Bio chlebek z quinoa (Blumenbrot)
  • hummus klasyczny/z oliwkami (Profi)
  • pasztet z cieciorki i warzyw (Primavika)
  • masło słonecznikowe (Terrasana)
  • suszone figi soft (Rossmann)
  • batonik z owoców i orzechów bio RAW Energy (Organic Food)
  • owoce liofilizowane (Rossmann)
  • orzechy nerkowca / migdały / laskowe / włoskie niesolone
  • ciasteczka amarantusowe (Amarell)
  • przecier owocowy (Day Up Biedronka)
  • twarde owoce, by można je było przechować kilka dni: jabłka, gruszki, pomarańcze, grejpfruty, kiwi
  • twarde warzywa: papryka, ogórek, biała rzodkiew, kalarepka

Nie zapominajcie o płynach! Dużo wody wzbogacanej w wapń i magnez, a jeśli będzie możliwość, jeden napar z pokrzywy / rumianku/szałwii/kopru włoskiego na dzień. Udanych wojaży!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.